- Bara hår (och lite till)

fredag 24 april 2015

Visning i gallerian

Make up store här i Karlstad hade något slags jubileum och höll visning i Mitt i city gallerian. Så vi på Headspot fick styla håret på modellerna, vilket var ca 15 stycken. Jag tycker sånt är så himla kul! Man känner sig som en inne pinne frisör i Milano för en stund och man får lite avbrott från vardags håren. Love it. Jag fick ta hand om 3 modeller. Alla hade olika teman. Två stycken hade temat Passionate. Romatiska, vågigt lockiga hår. Den andra tjejen Ocean, wet look, cleant.









Tyvärr jobbade jag resten av dagen med vanliga kunder så hade ingen möjlighet att ta kort på tjejerna på catwalken i hela outfiten och makeupen. Ska se om jag kan ordna fram det på annat sätt senare.

Fantastiska fredag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar