- Bara hår (och lite till)

lördag 2 maj 2015

Loove blondes

Hade en riktigt go kund idag som vi gjorde en uppljusning på. Förra gången gjorde vi något liknande men mörkare. Idag inför sin kommande turkiet resa tyckte hon (och jag) att det var dags för något ljusare.

Vi la en bottenfärg och frihandsapplicerade längderna med blekning, för att sedan nyansera det. Det syns dock inte så bra på bilderna, men det blonda har en krispig lite kallare ton.

Se så snyggt det kan bli :) Jag älskar blondiner med det där djupet i botten. Det blir så naturligt och snyggt.



2 kommentarer:

  1. Hej! Jag klippte mig hos dig när du arbetade på Martin i Karlstad och jag har aldrig varit så nöjd med en frisör som jag var med dig!! Förra sommaren flyttade jag till Stockholm och har ännu inte hittat en frisör som jag fastnat för. Har du koll och tips på frisörer i Stockholm? Ha det bra/ My

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej My! Vad glad jag blir av att höra av dig. Jag har faktiskt tänkt på dig och undrat hur det går för dig. Tråkigt att du inte hittat en ny frisör. Jag kanske kan trösta dig med att jag är påväg åt ditt håll, till sommaren kommer jag flytta tillbaka till mina gamla trakter. Har du tur så hamnar jag på en salong i sthlm, haha. Annars kan jag rekommendera min gamla praktik salong på fridhemsplan. Den heter Salong Guiliano. Ägaren Gino och två tjejer som jobbar där Pernilla och Sandra är duktiga. Ring dit och kolla läget. Kan inte du lägga till mig på Facebook så kan jag höra av mig till dig om jag skulle börja på en salong i stan(daniella holmberg). Kram Daniella

      Radera