- Bara hår (och lite till)

måndag 9 mars 2015

Slingornas högtid är kommen

Är våren här kanske? Idag sken solen så starkt att man trodde man hamnat i himlen. Helt underbart att känna värmen och framför allt ljuset, vi har levt i en mörk grotta dom senaste 6 månaderna. Välkommen mars!

Med våren kommer slingorna, visst är det så kära frisör kollegor? Man får väva slingor till förbannelse för att alla vill bli lite ljusare nu inför våren. Jag har inte så ont utav det, jag gillar folieslingor. Känns nästan som terapi att få stå där och göra något på repeat en stund.

Men man behöver inte bli blondin bara för att våren och sommaren kommer. Det är fint med bara lite glimmer i sin annars ganska bruna färg också. Idag gjorde jag en jättefin färg, då jag la en varmbrun med liten uns av koppar i hela håret och tunna fina slingor i en mellanblond guldig ton i det, Det gjorde så mycket att bara få det där skimret i håret. Hon blev så snygg, önskar att jag hade haft hjärnan med mig och tagit ett kort. Men huvudet svek mig. 

Jag tänker mig något sådant här:


Chocolate Brown Hair with Highlights 2014

Det nya blonda tycker jag är den "naturligt blonda". Jag tycker att det är jättesnyggt med lite djup i botten och en lyxig blond känsla med mycket glans på längderna!

Rooted blondes like the Follea Luxury Collection, for a gorgeous natural look

416512665509159527 Not that I want to look like an olsen but they always had the best blonde hair

Adorable: Rosie Huntington-Whiteley looked sensational in a tweed minidress at the Chanel And Charles Finch Pre-Oscars Dinner, which took place at Madeo Restaurant in West Hollywood on Saturday

Go highlights!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar